...

Mini-főző – egy csodakészülék és a tökéletes segítő

A miniatűr termékek viszonylag olcsó és meglehetősen praktikus háztartási készülékek. A legkisebb multicooker kapacitása mindössze 1 liter. Sokukat úgy tervezték, hogy a kicsik számára készítsenek ételeket, felszabadítva az új anyák számára az időt, hogy a növekvő családtagnak szentelhessék.

Ezeknek a miniatűr modelleknek saját jellemzői vannak, és hogy megismerje a működés minden árnyalatát, megtanulja az összes műszaki paramétert, gondosan olvassa el cikkünket.

Értékelés 2022

2 liter

REDMOND RMC-03

Előnyök

• klasszikus design, magas, függőleges lábak
  • Gyorsan megfő, és nagyszerű íze van
  • könnyű kezelhetőség
  • minimális karbantartás

• ₽ nem azonosított

4846 ₽-tól

A hazai Redmond cég megbízható berendezéseket gyárt, bár a kínai gyárakban gyártják, de a cég minőségellenőrző mérnökei, akik érzékenyek a felelősségükre, és nem hagyják ki a legkisebb pontatlanságot az összeszerelésben.

Redmond RMC-M90

• elektronikus vezérlés, időzítő
  • késleltetett indítással rendelkezik
  • a levehető fedél megkönnyíti a belső térfogat tisztítását

• csak fehér házszín

3709 ₽-tól

Az első, kifejezetten egyéves korú gyermekek számára tervezett többfunkciós főzőgép. A széleskörű funkcionalitásnak köszönhetően ez a készülék ideális minden típusú étel gyors elkészítéséhez, még a legösszetettebb ételek elkészítéséhez is.

Steba RK 2

Előnyök

• Nagyszerű termék mindenféle babfajták főzéséhez
  • Gyorsan és hatékonyan főz
  • minden alkatrész műanyagból készült, de stabil

• nincs feltárt hiba

4390 ₽-tól

1 liter (rizsfőző)

Sinbo SCO-5019

• kompakt, könnyű, mobil
  • könnyű kezelhetőség és karbantartás
  • gőzfőzés

• 1,8-2 liter kapacitás
  • A teflonbevonat instabil

1,048 ₽-tól

A török tervezők modellje állítólag mini termék, de számos felhasználó szerint a működő tál 2 literes, ezért vásárláskor alaposan meg kell nézni és ellenőrizni kell a készülékeket, ha valóban kis méretű terméket keres.

Steba RK 1

Előnyök a

• Nagyszerű lehetőség az utazók számára
  • A kompakt termék nagyon kis helyet foglal el
  • Gyorsan és hatékonyan főz

• nem azonosított

A ₽ 3450-től

Ezt a modellt német mérnökök tervezték a kempingekben tartózkodó utazók számára – mindig kéznél van egy csodatűzhely, amellyel gyorsan, minimális energia- és időfelhasználással készíthet meleg ételt.

Miért van szüksége egy miniatűr háztartási készülékre

Műszaki jellemzőit tekintve semmivel sem rosszabb, mint a hagyományos multicookerek, csak kisebb méretű. A főzőtál kapacitása egy és két liter között mozog, a kisebb termékeket rizsfőzőnek nevezik. Ezt a kompakt készüléket gyors főzéshez vásárolták:

• meleg és kiadós reggeli ételek;
  • rántotta és omlett;
  • tej és sima zabkása;
  • meleg szendvicsek;
  • A kisgyermekek számára készült tápegység;
  • mindenféle bab;
  • joghurtok.

A termék alkalmas az egyedül élő idősek számára is, mivel a beállítások rendkívül egyszerűek. Ezek a készülékek ideálisak az előfőzött ételek előmelegítésére, t. . Teflonbevonatú vagy kerámia tálakkal kaphatók, így nem ragadnak le. Gyorsan sterilizálhatók vele a bábuk, tejesüvegek vagy kis játékok.

A kertészek használhatnak miniatűr multikonyhákat – könnyűek és könnyen szállíthatóak az autó csomagtartójában vagy egy kis táskában a buszon. Lehetőség van különböző ételek elkészítésére és egyidejűleg energiát takaríthat meg. Ez az utazási multicooker – csak egy istenáldás azok számára, akik gyakran utaznak üzleti utakon vagy hosszú utakon a járműveikben, mert kéznél van a csoda sütő, amely gyorsan főz forró ételt egy szállodai szobában vagy kempingben.

Multikonyha vagy rizsfőző – gyerekekkel utazóknak kötelező darab

A mai cikk hasznos lesz azoknak az utazóknak, akik gyermekekkel utaznak távoli országokba, különösen Délkelet-Ázsiában. Nem titok, hogy a thaiföldi, vietnami, kínai, kambodzsai és laoszi népek konyhája hihetetlenül ízletes, de fűszeres és bőségesen fűszerezett. Egy kis lakókocsi kényelmetlen lehet veled a nyaraláson. Még a gyomor-bélrendszeri betegségekben, például fekélyben vagy gyomorhurutban szenvedők is hasznát vehetik tájékoztatómnak. Elmondom, hogyan vittük a rizsfőzőt a nyaralásra, és hogyan vált nélkülözhetetlen dologgá számunkra, nemcsak külföldön, hanem itthon is.

Tartalom

1. Mit kell etetni a gyermekét és a turistákat, akiknek diétás ételre van szükségük utazás közben?
  2. Mi a rizsfőző? Hogyan működik.
  3. DMWD rizsfőző felülvizsgálat.
  4. Lépésről-lépésre történő használati útmutató a multicooker használatához.
  5. Hogyan főzzük a rizst és a zabkását különböző gabonafélékből.
  6. Párolási idők különböző élelmiszerekhez. Receptek a párológéphez.
  7. Alternatív vakukészülék modellek.
  8. A felülvizsgálat következtetése.
1. A mini

1. A mini Zhimao Lunchbox, más néven DMWD, praktikus, ha Thaiföldre vagy Törökországba utazik. Felvétel Nikon D610 full frame DSLR + Nikon 24-70mm f/2 fényképezőgéppel készült.8G. Világítás – Yongnuo YN-684N vaku, amelyet Yongnuo YN-622N-TX vezérel. Beállítások: 1/200, 8.0, 200, 48.

A gyermek táplálásának kihívása egy utazás során

Nem nevezhetjük magunkat szakértőnek a gyerekekkel való hosszú távú utazások terén. Nincs sok tapasztalatunk. Az első utazásunkra akkor került sor, amikor Miroslav tavaly májusban 10 hónapos lett, amikor Fehéroroszországba repültünk. Minszkben autóba ültem és 1000 km-t autóztam az országon keresztül.

2. A kisgyermekkel való utazásnak megvannak a maga árnyoldalai egy felnőtt csapat nyaralásához képest. Kirándulás egy 10 hónapos csecsemővel a minszki állatkertbe. Felvétel Sony A6000 Sony 18-105mm f/4. Beállítások: 1/200, 4.0, 100, -2.7EV, 46

2. A kisgyermekkel való utazásnak saját árnyalatai vannak a csak felnőttekből álló csapat nyaralásához képest. Kirándulás a minszki állatkertbe egy 10 hónapos csecsemővel. Sony A6000 + Sony 18-105mm f/4 fényképezőgéppel készült. Beállítás: 1/200, 4.0, 100, -2.7EV, 46.

Ez az út egy edzés volt számunkra a nagy törökországi utazásunk előtt. Meg akartuk érteni, milyen érzés gyerekekkel repülni egy repülőgépen, hogyan kell kezelni az étkezést az utazás során, lehet-e vele hosszú távokat utazni egy autóban.

Ami az ételt illeti, a rokonaimnál voltunk, így ez a pont észrevétlen maradt.

A gyereknek rengeteg benyomása volt utazás közben: Fehéroroszországban májusban tavasz van, az Uralban pedig még mindig tél van. Látta a kertek virágzását, sok állattal találkozott (csirkék, libák, kacsák, kecskék, tehenek, lovak, gólyák, gólyák, sztárok). Horgásztunk a Dnyeperen, hattyúkat etettünk a neszvizi várban, tucatnyi ismerőssel és ismeretlennel beszélgettünk.

Nem meglepő (és ugyanakkor meglepő), hogy hazatérése után Miroslav egyszerűen robbanásszerű fejlődést mutatott. Mogilevben magabiztosan állt fel és tette meg az első lépéseket, könnyebben reagált az idegenekre és szüntelenül „csevegett”. Az utazásról készült fotókat a Sony 18-105mm f/4-es Sony Alpha tükörreflexes fényképezőgépekhez készült Sony 18-105mm f/4-es utazóobjektívről szóló véleményemben láthatja.

Aztán jött a szeptember. Becsomagoltunk egy bőröndöt, bepakoltunk egy autósülést és elrepültünk Antalyába. Autót béreltünk a repülőtéren, és végighajtottunk a part mentén a Helidoniye világítótoronytól, amely délen elválasztja az Antalya-öblöt és a Finike-öblöt, és keleten Side külvárosáig. Hegyeket másztunk meg, kanyonokon ereszkedtünk le, turista és nem turista helyek tucatjait látogattuk meg.

Törökországban a kisgyermekek etetése szempontjából nem volt akut a probléma. Egy hétig egy kis szállodában voltunk Ciraliban, egy hétig pedig egy szuper-duper ötcsillagos szállodában, a „Kirman Leodikya Resort”-ban, Side külvárosában.

Az elsőben volt vízforraló és hűtőszekrény a szobában. Reggelire a gyereknek saját „gyors” zabkását készítettünk, a büfé pedig salátákból, palacsintákból, burgonyából, sajtokból és gyümölcsökből állt. A török éttermekben mindig voltak oroszul beszélő pincérek, így el tudtuk magyarázni, hogy kevesebb fűszerre van szükség, és nincs szükség sült ételekre.

Egy ötcsillagos szállodában az étkezés már nehezebb volt. Úgy tűnik, hogy van egy külön menü a gyerekeknek, de egyhangú (burgonya, rizs, tészta), és még mindig gyakran sok fűszer vagy bors volt. A szobában nem volt vízforraló, így eleinte mi sem tudtunk magunknak főzni. Mi csak termoszból (amit szerencsére magunkkal vittünk a törökországi nyaralásra) főtt forró zabkásával boldogultunk.

3. Amikor a fiam 1 éves és 3 hónapos volt, elutaztunk Törökországba. Itt egy mini rajzgépet is használhattunk volna. Tükör nélküli Fuji X-T10 fényképezőgéppel készült, Fujinon 16-55/2.8 objektívvel. Paraméterek: 1/420, 2.8, 200, -0.33, 16

3. Amikor 1 éves és 3 hónapos volt, elmentünk egy törökországi kirándulásra. Egy mini rizsfőzőt is használhattunk volna. Tükör nélküli Fujii X-T10 fényképezőgéppel és Fujinon 16-55/2.8 objektívvel készült. Lehetőségek: 1/420, 2.8, 200, -0.33, 16.

A nyaralás előtt olvastam egy cikket, amelyet Olga Kolos írt a gyermekével való utazás tapasztalatairól (2 éves korára a fia több mint 10 országban járt). Az értékelés rámutatott, hogy mindig volt egy mini-multifőző a bőröndjében. Próbáltam ilyen készüléket találni hazánkban, de nem sikerült. Eladó – csak nagy multicookerek 3-5 literes tállal – nem opció, hogy egy ilyen nagy és nehéz egységet nyaralásra húzzon.

Egy törökországi nyaralásról visszatérve egyértelművé vált, hogy egy kis multicooker a kisgyermekekkel utazó turisták számára elengedhetetlen kellék. Elmentem az „AlieXpress” -hez, és azonnal megrendeltem az „MSX” modellt. Tetszett, mert a mi „felnőtt” Redmondunkhoz hasonlóan van egy műanyag tál a párolt ételekhez és egy „teflon” tál a főételekhez.

4. Az

4. Az MSX Mini Mouth Maker az egyik lehetőség, hogy ételt főzzön a gyerekeknek a nyaralás alatt.

A kisgyermekes törökországi utazásról szóló, sok szülői tippet tartalmazó beszámolósorozat kezdete itt olvasható. 10 nappal a rendelés leadása után az eladó bocsánatot kért és törölte a rendelést. Más lehetőségeket kellett keresnem. De nem találtam pontosan ugyanazt a modellt egy teflonserpenyővel és egy gőzfőző ráccsal. A „DMWD Mini rizsfőző” mellett döntöttem. A prospektus szerint rizs főzésére, gombócok, levesek, omlettek, zöldségek és különböző húsok gőzölésére is használható.

5. Miért használjon rizsfőzőt, ha nyaralni megy? Főzni magadnak és a gyerekeidnek. Mostantól diétás ételeket, gombócokat, rántottát, húst, halat és párolt zöldségeket készíthet anélkül, hogy felborulna a gyomra

5. Miért egy rizsfőző a nyaraláson? Főzni magamnak és a gyerekeknek. A diétás ételek, gombócok, omlettek, húsok, halak és párolt zöldségek most már gyomorhatás nélkül fogyaszthatók.

Az elektromos rizsfőző (más néven a fűtő ebéddoboz) körülbelül 3 hónappal a következő nyaralásunk előtt érkezett Kínából, és biztonságban volt a szekrényben. Csak az „X-óra” előtti 3 hétre emlékeztem. Meg kellett szereznem, és ki kellett találnom, hogyan főzzek vele. Végül is a fő különbség a Redmond multicookerhez képest, amelyet otthon aktívan használunk, hogy a DMWD Mini rizsfőzőnek nincs gombok és főzési programok halmaza. Csak egy be/ki gomb van. Hogyan lehet zabkását, levest vagy csirkét főzni a kínai technológia eme csodájával?? Kiderült, hogy bármi lehetséges. Mindent egyszerre is megtehet: az én modellemen 3 serpenyőt egymásra lehet rakni, és egyszerre főzni bennük.

6. A

6. A „DMWD Mini rizsfőző” lehetővé teszi, hogy egyszerre 3 ételt főzzön. A készlet 3 rozsdamentes acél edényt és két műanyag fedelet tartalmaz.

Megjegyzés:. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak a műanyag fedelekre van szüksége az élelmiszer tárolásához. A főzés során el kell távolítani őket, hogy a hő áramolhasson.

Az utolsó életünk végén Thaiföldre repültünk. Az első 3 napban egy lakást béreltünk egy társasházban a Jomtien Beach-en Pattayán. Ezután három napig élveztük a tengert a szomszédos Ko Lan szigeten. Visszamentem a szárazföldre, még 2 napot töltöttem Pattayában, majd béreltem egy autót és lementem délre: 75 km-re a gyönyörű Mae Ram Phueng Beach (Rayong tartomány) gyönyörű falujába.

7. kép. Ha Thaiföldön szeretnél megetetni egy elefántot, az nem probléma. Kihívás jó ételeket találni a babának! Ezek a képek egy Fuji X-T10 Fujifilm 16-55mm f/2.8 fényképezőgéppel készültek. Beállítások: 1/100, 2.8, 250, 0.33, 16

7. kép. Ha meg akarsz etetni egy elefántot Thaiföldön ez nem probléma. Kihívás normális ételt találni a babának! Fuji X-T10 + Fujifilm 16-55mm f/2.8. Beállítás: 1/100, 2.8, 250, +0.33, 16.

Egy gyermek etetése Thaiföldön sokkal nehezebb, mint Törökországban. Még mindig találhatsz orosz ételeket a turista helyeken, ha elmagyarázod a pincérnek, hogy nincs szükség paprikára vagy fűszerekre. De amikor a semmi közepére érsz, az egy rémálom! A fiadra mutatva:

– Levest a babának, kérem. Nem fűszeres! Oké? (Levest a babának, kérem. Nincs fűszerezés, nem csípős.

– Nem probléma? Nem fűszeres. (Nem probléma. Nem éles).

…és még mindig egy elég fűszeres levest hoz.

Emellett egy délkelet-ázsiai utazás garantálja, hogy két hétig rizst vagy rizstésztát fog enni. Más köret általában nem áll rendelkezésre. Csak ezúttal boldogságban voltunk: este hajdinát vagy herculest teszünk a mini-multifőzőbe, reggel pedig vajat és tejet veszünk ki a hűtőből, és zabkását eszünk az erkélyen. Mmm, gyönyörű! Még ha gyerek nélkül utazol is, érdemes magaddal vinned ezt a csodát.

Mi az a rizsfőző?? Hogyan működik

Az általam vásárolt készüléket nem multikonyhának, hanem rizsfőzőnek hívják. Vagy ebéddobozként – úgy tűnik, mert ebédidőben kész ételek melegítésére is használható.

8. A mini rizsfőző diagramja. Multicookerünk 3 részből áll. A fenék aljában van egy beépített fűtőelem és - ha hinni lehet a fenti ábráknak - egy

8. Mini rizsfőző kapcsolási rajz. Multicookerünk 3 részből áll. Az alján van egy fűtőelem és a fenti képek szerint egy „hőgyűjtő gyűrű”. Azt hiszem, itt arra gondolnak, hogy a működési elv az indukciós fűtésen alapul.

Néhányan

A középső rész – a felső serpenyőbe illeszkedő rácsos csőbetét (a középső serpenyő, a gőz távozását biztosító lyukakkal, az alsó serpenyő tetejére kerül), és ebbe helyezzük a tojásokat.

A teteje csak egy fedél. Ha szeretné, eltávolíthatja a középső részt – akkor a rizsfőző egyharmaddal kisebb lesz.

Íme egy ábra, amely részletesebben elmagyarázza, hogyan néz ki az egész konstrukció.

9. A mini rizsfőző

9. Összeszerelési diagram DMWD (mini rizsfőző). Hogyan etessük a gyerekeket egy délkelet-ázsiai utazáson??

Az én modellemben, mint már említettem, csak 1 gomb – „start/stop”. A főzés időtartamát a vízszint szabályozza, amelyet az alsó kerámia rekeszbe töltünk.

Amennyire értem (lehet, hogy tévedek), a különbség a fejlettebb változatok között, mint például a fent említett „MSX”, amelyet egy törökországi utazás után rendeltem meg egy gyermekkel, csak az, hogy a fűtési időt maga választhatja ki egy programozható gombbal (főzési programok „leves”, „zabkása”, „hús”, „hal”), vagy a „+” és „-” gombokkal.

DMWD rizsfőző áttekintés

A pálcikánk általános nézete az 1. képen látható. Most szakaszokra bontva fogjuk összeállítani.

10. A Zhimao Mini szájfőző alja. Így néz ki a fűtőelem. 1/200, 8.0, 100, 58

10. A Zhimao Mini Mouth Maker alja. Így néz ki a fűtőelem. 1/200, 8.0, 100, 58.

A középen lévő kör a rizsfőző fűtőeleme. 4 láb veszi körül, amelyekre a serpenyőt helyezik. Ily módon a fűtőberendezés nem közvetlenül az ételt tartalmazó edényt melegíti, hanem a vizet, amelyet az alsó részbe öntünk (megkapja a „vízköpeny” fűtési áramkört).

Láthatja, hogy a fűtőelemet már a keménységű sók lerakódása borítja. Próbáltam ecetsav oldatot önteni – nem működött. Úgy tűnik, vízforralókhoz való vízkőoldót kell vásárolnunk.

A multicooker 3 rozsdamentes acél edényt és 2 műanyag fedelet tartalmaz. Az utasítások szerint a serpenyőket bármilyen más edényre cserélheti, ha szeretné (feltéve, hogy az anyag hőálló). Csak győződjön meg róla, hogy vannak lyukak, hogy a gőz egyenletesen oszoljon el a párolt ételek főzésekor. Előfordulhat, hogy a serpenyőt az alábbi ábrán látható módon kell meghajlítania.

Példa egy gőzfőző kialakítására. A gőz keringéséhez nyílásokra van szükség

Példa a gőzfőző változatára. A lyukakra azért van szükség, hogy a gőz keringeni tudjon.

11. ebéddobozunk három rozsdamentes acél és két polipropilén fedővel (főzéskor el kell távolítani). 1/200. 8.0, 100, 42

11. Az uzsonnás dobozunk három rozsdamentes acél edényt és két polipropilén fedelet tartalmaz (amelyeket gőzöléskor el kell távolítani). 1/200. 8.0, 100, 42.

12. A gőzfőzőnek 8 lyuka van, hogy a hő keringjen. Főzőedények utazóknak

12. A gőzfőző 8 lyukkal rendelkezik, hogy a hő keringjen. Főzőedények utazóknak.

Edénytérfogat: 1,0 l (elegendő 4,5 adag zabkásához), 0.7 0.3 . Az egyliteres tartály csak a kerámia csepegtető tálcába illeszkedik.

13. Egy egyliteres serpenyő és egy kis lyukacsos lábas a pároláshoz. A

13. 1 literes serpenyő és kis lyukacsos gőzfőző serpenyő. A „DMWD rizsfőző” felülvizsgálata, egy mini rizsfőző, amely segít a gyermekek megfelelő táplálkozásának biztosításában utazáskor. 1/200, 8.0, 100, 48.

A tetejére például párolóedényt helyezhet: alul rizst, felül pedig halat vagy garnélarákot főzhet.

Egyébként Thaiföldön felhalmoztuk a szupermarketben a hagymát, a sárgarépát, a karfiolt és a brokkolit, a fűszernövényeket és a csirkehúst. A szállodában nincs hely a tenger gyümölcseinek tisztítására – garnélarákot és tintahalat vettem a gyereknek a bagel készítőknél. Grillen sütik őket (nyárson), én pedig „uha”-t készítettem a multicookerben.

Ezután a középső szakasz.

14. A

14. A „DMWD rizsfőző” középső részében van egy nyílás a párolt tojás tárolására. 1/200, 8.0, 200, 48.

Kicsit zavarba jöttem, amikor a tojáskészítésről volt szó. A thaiföldi Rayongban úgy döntöttünk egy szupermarketben, hogy veszünk néhány darabot, jó dolog, hogy kis dobozokban árulják őket egy pár.

15. Kacsatojás Thaiföldön. Mit kell etetni egy gyermeket a nyaraláson? 1/200, 8.0, 1000, 0.33, 40

15. Kacsatojás Thaiföldön. Mit kell etetni a babát a nyaraláson? 1/200, 8.0, 1000, +0.33, 40.

Kínos volt, hogy a színe piros volt. Valamiért valamilyen mázzal vonták be őket. Katya azt mondja:

– Vegyünk egy tucat közönséges tyúktojást?

– Miért van szükségünk ennyi emberre?? Különben is, ezek kacsatojások. Hol máshol lehet ezeket megkóstolni?? Igazi csemege!

16. Hogyan főztünk kacsatojást a rizsfőzőben. A problémák megoldása, hogy mit kell etetni a gyerekeket Thaiföldön

16. Hogyan főztünk kacsatojást a rizsfőzőben. A probléma megoldása, hogy mit kell etetni a gyermekeket Thaiföldön.

Hmmm… Szerencsém volt: a héj szétpattant főzés közben… És úgy döntöttem, hogy a szobám helyett az erkélyen főzöm őket… Brrr! Micsoda illatuk van! És a kilátás!..

Először azt hittem, hogy egy tojás, benne egy kacsaembrióval – ez egy népszerű étel Kambodzsában és más délkelet-ázsiai országokban… Itt a videó.

Most azonban, miközben a cikket publikálásra előkészítettem, megláttam a „Century eggs” feliratot. Ez egy kínai étel, amelyet másképp is nevezhetnénk: ezeréves tojás, fekete tojás (皮蛋). Íme egy részlet a Wikipédiából, amely leírja ennek a finomságnak az elkészítési folyamatát.

„Számos főzési lehetőség van, de mindegyik arra fut ki, hogy a tojásokat erősen lúgos környezetbe merítik, és teljesen elszigetelik a levegőtől.

A friss kacsa-, csirke- vagy fürjtojásokat tea, mész, só, hamu és agyag keverékével vonják be, majd rizshéjba és szalmába forgatják, kosarakba helyezik és a földbe temetik. Házi körülmények között lúg – nátrium-hidroxid – használata javasolt a lúgos bevonat elkészítéséhez, és műanyag fólia a levegőtől való szigeteléshez.

A tojásfőzés az évszaktól függően 15-20 napig tart (télen hosszabb ideig), de gyakran a tojásokat 3-4 hónapig tárolják. Wikipedia.”.

Annak érdekében, hogy ne kerüljön bajba kínai vagy thaiföldi útja során, olvassa el a Life-Thai honlapján található cikket, amely elmagyarázza a Thaiföldön kapható különböző tojásfajtákat és azok különbségeit.

És mindennek tetejébe, ugyanattól a szerzőtől, aki a videót készítette – a „kínai fekete tojásról”.

Jó étvágyat, barátaim!

Értékelje a cikket
( Még nincsenek értékelések )
Avgustin Simon

Üdvözlöm a lakókomfort és a lakberendezés minden kedvelőjét! A nevem Avgustin Simon, egy tapasztalt tervező, akinek szíve tele van egy évtizednyi tapasztalattal és szenvedélyes szenvedéllyel az életterek átalakítása az időtlen elegancia és kényelem birodalmává.

Meghittseg.info -magazin belsőépítészetről, dekorációról és lakásfelújításról
Comments: 3
  1. Bence

Kérdésem az olvasónk nevében: Hogyan kell használni a Mini-főzőt és milyen ételeket lehet vele elkészíteni?

2. Máté Takács

Hol lehet beszerezni ezt a mini-főzőt? Milyen funkciói vannak és mennyire könnyen kezelhető? Érdemes-e beruházni rá?

1. Péter

A mini-főző beszerzéséhez keresse a háztartási gépeket árusító üzleteket vagy online boltokat. A mini-főzőnek számos funkciója van, például lehetőség van főzésre, sütésre és grillezésre is. A könnyű kezelhetőség érdekében gyakran rendelkezik előre beállított programokkal és időzítővel. Ha szeretné gyorsan elkészíteni az ételeket és kis helyre van szüksége a konyhában, akkor érdemes lehet beruházni rá.